8 Ağustos 2016 Pazartesi

FAVORİLER (Kitap, Film, Dizi, Şarkı, Karakterler...)


Tekrar merhaba! Bir günde ikinci yazıyı yayınlamam şaşırtıcı değil mi hiç yapmam hahah
Aslında üçüncüyü bile yayınlamak var aklımda ama kesin değil o.
Aklıma bir fikir geldi, makyaj vloggerlarında falan hep gçrüyoruz, haziran favorileri, temmuz favorileri falan, sonra aklıma benimde yapabileceğim geldi hem hoş olabilir diye düşündüm. Bu başlık sadece Favoriler. Aslında Temmuz favorileri yapacaktım fakat geç oldu biraz, Ağustos içinse çok erken bende hem giriş için hemde daha Ağustosa yeni girdiğimiz için sadece Favoriler olmasını uygun gördüm.
Yeni etkinliğimiz hayırlı olsun arkadaşlaaar! O zaman hemen başlıyorum.

KİTAP
Tabi ki de ilk başlığımın kitap olması gerekirdi :D Şimdi birden fazla kitap olacağını baştan söyleyeyim.

1-Isla ve Mutlu Son: Çok sevdiğimi söylememe gerek yoktur zaten, kısa zamanda yorumunu yapmayı düşünüyorum, Lola ve Komşu Çocuk ve çıkınca Anna ve French Kiss ile birlikte gelecek yorumu
2-Sessiz Kız-Tess Gerritsen: Bu da çok güzel bir kitaptı, bu türü sevenlere Tess'in her kitabını tavsiye edebilirim.
3- Gözlerindeki Canavar- J.M. Darhower: Bu kitabı da bayılarak okudum. Aslında bununla bu serinin ikinci kitabı olan Ruhumdaki Canavar'ı art arda okudum fakat açık ara farkla bu kitabından daha çok hoşlandım, tabi ki ikinciyi sevmedim demiyorum ama bu biraz daha başarılı geldi bana. Korku değil kesinlikle, korku kitabı sananlar oluyor ama değil.
4- Ölmek İçin 13 Sebep: Aslında bu kitabı favorilere ekleyip eklememekte kararsız kaldım hala kararsızım, intiharı anlatan bir kitap olduğu zaten arkada da yazıyor. Ben intiharı çözüm olarak gören biri değilim fakat insanların en ufak, önemsemediği bir davranışı yaparken bile karşı tarafı nasıl etkilediğini gayet başarıyla anlattığını düşünüyorum. Özellikle lise gibi ortamlarda kitabın karakteri olan kızın başına gelebilecekler herkese olabilir, bu nedenle insanlar diğer insanları, yaptıkları şeylerin, söyledikleri sözlerin nasıl etkileyeceğini düşünerek hareket etmeli ve bu kitabında buna örnek olduğunu düşündüğümden ekliyorum. Kitap zaten kendini okutan, akıcı, bir sonraki olayları merak ettiren bir kitap.
5-Gölge Şehir- Ransom Riggs: Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nn devam kitabı olan bu kitapta çok başarılıydı. İlki kadar olmasa da bayılarak okudum, yorumlarını kısa süre içinde paylaşmayı planlıyorum ikisinin de, taslak olarak duruyorlar :(

DİZİ
Kitaplar biraz uzun sürdü fakat fazla dizi izlemediğimden bu aralar bu başlığın kısa süreceğini düşünüyorum :)

1-Blacklist:  Bu sıralar benim en sık izlediğim -neredeyse her gece!- dizi bu. Araya dersler, tatil giriyor fakat yine de izlemeye çalışıyorum, Elizabeth Keen hariç diziyi müthiş buluyorum.

2-Mentalist: Bu diziye cidden aşığım! Çok seviyorum. Biraz ara verdim izlemeye fakat çok çok seviyorum.

3- Game of Thornes: Bu diziyi övmeme gerek bile yok, harikalığını bilmeyen kalmadı zaten. Finalinin etkisi hala üstümde diyebilirim!

ŞARKI

1- Teoman- Çoban Yıldızı: Bu şarkıyı zaten küçüklüğümden beri yıllaardır dinlerim, en sevdiğimdir.
2-Natasha Bedingfield- Pocketful of Sunshine
3-Souad Massi- Le Bien Et Le Mal: Müthiş bir sesi var kadının! Sizi alıp hayallerinizi düşünmeye götüren türden bir şarkı.


KARAKTERLER
Bu başlıkta favori dizi, film, kitap vs. karakterlerimi söyleyeceğim.

1-Viktor- Sarai Katiller Çetesi

2- Josh- Isla ve Mutlu Son: En sevilesi erkek karakterlerden.

3-Cricket- Lola ve Komşu Çocuk: Mükemmel olmayan mükemmel erkek dediğin :D Kastettiğimi yorumunu yaparken anlatırım artık :)

4-Sarai- Sarai Katiller Çetesi

5-Jericho Barrons -Fever Serisi

6- Jane Rizzoli ve Maura Isles- Tess Gerritsen : Idol kadınlardan ikisi de.

NOT:
Arkadaşlar film eklemiyorum çünkü temmuzda da bu ayın başında da hiç film izlemedim maalesef vaktim olmadı bir türlü. (Kardeşime arada sırada eşlik ettiğim Barbie filmlerini saymıyorum ahahha)
Ayrıca istek olursa o ay ki favori kozmetik ürünlerimi, kıyafetleri vs. paylaşabilirim aynı zamanda kozmetiğe de ilgim var çünkü. Fakat sadece favori kısımlarına eklerim istek olursa, blogumun kozmetikle ilgisi yok, sizleri de rahatsız etmek istemem çünkü :)

Okuduysanız teşekkür ederim, benim favorilerim şimdilik bu şekilde bir sonraki yazıda görüşmek üzere! :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder